لباس پوشیدن در ماه عسل

بهترین ادکلن مردانه
۱۰ ادکلن برتر مردانه
۱۳۹۶/۰۳/۰۷
لباس پوشیدن در ماه عسل

ماه عسل

خوش استایل ترین تازه عروس دنیا باشید

بدون شک یکی از مشغله های ذهنی هر تازه عروس و دامادی لباس هایی است که برای ماه عسل خود می خواهد بپوشد.

در نظر داشته باشید که در این سفر شما باید بدرخشید چون قرار است بیش از همیشه عکس بگیرید. بهترین و مجلل ترین لباس های خود را انتخاب کنید. هنگام بستن چمدان این نکته را مد نظر قرار بدهید که ممکن است در اثر استرس عروسی مقداری از وزن خود را از دست داده باشید و لازم باشد از سایزهای دیگر نیز لباس همراه خود ببرید.

ماه عسل دریا

برنامه ریزی برای ماه عسل به شما در انتخاب لباس نیز کمک میکند. مثلا اگر برای صرف شام در رستوران برنامه ای دارید لباس مناسب برای آن مکان را همراه خود ببرید.

لباس متناسب با شهر یا کشوری که می خواهید برای سفر به آنجا بروید را همراه داشته باشید. مثلا اگر به شهر مذهبی می روید از لباس های مناسب آنجا یا اگر به یک شهر تفریحی میروید لباس های راحت تر ببرید.

اگر قصد اسب سواری لب دریا در هنگام غروب خورشید را دارید لباس های مناسب آن را در نظر بگیرید. مثلا کفش هایی که هنگام سواری از پایتان در نرود.

اگر قرار است به یک مکان کوهستانی بروید و در برنامه هایتان کوهنوردی یا صخره نوردی در نظر گرفته اید کاملا آماده و با تجهیزات کامل بروید چرا که در ماه عسل هیچ چیز بدتر از پوست زخمی و تاول روی پا سفرتان را خراب نمیکند.

ماه عسل کنار دریا

پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر لباس های زیبا در ساک خود لباس های راحت هم همراه داشته باشید تا وقتی خسته از گردش به هتل برمی گردید در آنها احساس آرامش کنید.

برای اینکه چمدانتان سبک تر و مرتب تر باشد جواهرات و بقیه وسایلتان را دسته بندی کنید.

توصیه های خرید

برای خرید ماه عسل به مغازه ها و برند هایی سر بزنید که تنوع محصول گسترده تری دارند و یا حتی بر خلاف مد حرکت میکنند و محصولاتی برای تمام فصول دارند.

خرید ماه عسل خود را از چند ماه جلوتر انجام دهید. یکی از دلایلی که انتخاب تاریخ ازدواج مهم است همین است. با برنامه ریزی جلو بروید و ببینید که آیا تمام لباس های این سفر را باید تهیه کنید و اگر نه ببینید چه چیزهایی احتیاج دارید و چه چیز هایی را در حال حاضر دارید.

اگر چیزی چشمتان را گرفت و به نظرتان بهترین آمد بدون لحظه ای درنگ آن را بخرید و به این قضیه فکر نکنید که تا برگردید همان جا هست. مطمئن باشید پیدا کردن جایگزین برای چیزی که پسندیدید خیلی دشوار است.

اگر در فصل زمستان ازدواج میکنید و چند ماه تا آن زمان فاصله دارید حتما به مغازه هایی سر بزنید که لباس مناسب فصل زمستان و جاهایی که شما میروید را دارند. این قضیه شامل عروسی در تابستان هم میشود.

اگر چیز مناسب برای همسرتان دیدید حتما برای یکدیگر نیز خرید کنید.

سفر خوبی داشته باشید