۱۰ ادکلن برتر مردانه

لباس پوشیدن در ماه عسل
لباس پوشیدن در ماه عسل
۱۳۹۶/۰۳/۰۶
رنگ لباس
۱۳۹۶/۰۴/۲۷
بهترین ادکلن مردانه

ادکلن

طبق نظر متخصصین روابط اجتماعی، مد و زیبایی، آقایان به منظور موفقیت در یک قرار ملاقات برای جلب نظر خانم ها باید یک ادکلن مناسب که دارای بوی قوی و نیرومند و حالت بوی دودی یا چوبی است و احساس قدرتمندی در پس بوی خود دارد انتخاب کنند. یا اگر برای مرد زندگی خود میخواهید یک هدیه ی مناسب بخرید، ما برای آسان تر کردن انتخاب شما در اینجا لیستی از ۱۰ ادکلن برتر دنیا برای مردان را تهیه کرده ایم.

۱۰ Bvlgari Aqua

دهم ادکلن مردانه آکوها

Bvlgari Aqua یکی از گران ترین  و بهترین ادکلن های موجود است. به شما قدرت درونی زیادی می دهد و ماندگاری بالایی دارد . رایحه ای نشاط بخش مانند حضور در یک اقیانوس زیبا دارد . و اما نظر خانم ها درباره آن : عالی ، زیرا این ادکلن بوی تندی که بسیاری از ادکلن ها از خود به جا می گذارند را ندارد و خانم ها را به سمت شما می کشاند. عطر و بویی که شما را به سرعت به هدفتان می رساند.

۹ Ralph Lauren Polo Blue

نهم ادکلن رالف لاورن

Ralph Lauren Polo blue به عنوان نهمین ادکل برتر در لیست بهترین ادکلن های مردانه مناسب فضای بیرون می باشد و با بوی تردی که دارد حال و هوای نسیم هوای تازه کنار دریا را به شما می دهد. از آنجایی که خانم ها عاشق بوی این ادکلن هستند، میتواند به عنوان انتخاب نهایی شما باشد.

۸ Azzaro Chrome

هشتمین ادکلن برتر

Chrome یکی از بهترین محصولات شرکت  Azzaro می باشد و جایگاه هشتم را در این لیست به خود اختصاص داده است. بوی فندق و چوب دارد. هر دوی این بوها در یک قرار ملاقات عاشقانه یا قرار ملاقات کاری موثر هستند. رایحه ی جنگل های آلپ را به ارمغان می آورد و در پس این ها احساس تازگی در بوی این ادکلن وجود دارد.

۷ Calvin Klein

ادکلن کالوین کلین

این شرکت بیشتر برای تولید لباس مشهور است ، اما شروع به تولید عطرهایی با رایحه به یاد ماندنی نیز کرده است . این ادکلن شامل ترکیبی از بوی اسطوخودوس ، خیار و مرکبات می باشد. ترکیب این ۳ بو، بوی کامل و عالی ای می سازد که در هر جا و هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید.

۶ Ralph Lauren Polo Red

ادکلن رالف لاورن پولو رد

آقایانی که می خواهند در نظر خانم ها شجاع به نظر بیایند یا خانم هایی که مایلند همسرشان شجاع تر و آقاتر به نظر برسد، این ادکلن را انتخاب کنند. این ترکیب حاوی رایحه ی گریپ فروت تازه ، زعفران ، مرکبات و درخت ماموت است. پس آقایون با این ادکلن فریبندگی خود را افزایش دهند.

۵   Hugo Boss Number 6

ادکلن هوگو

ادکلن پنجم این لیست  Hugo Boss Number 6 می باشد . این ادکلن یکی از ادکلن هایی است که حتما دوستش خواهید داشت . پیچیده  و درجه یک، با یک بوی قدرتمند و کامل، در همه ی زمان ها  و همه ی قرارها قابل استفاده می باشد .

۴ Old Spice

ادکلن اولد اسپایس

یک برند قدیمی است که جدی گرفته نمی شود و آن قدری که ارزش دارد به آن بها نمی دهند. در هر حال حس یک مرد قدرتمند را به شما القا می کند و بوی قدرتمندی دارد. خلاصه ی حس مرد بودن است که داشتن آن از واجبات همه ی مردان است .

۳ Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme

ادکلن جورجیا ارمانی

اگر در جستجوی عطری برای خود هستید یا شما خانم ها دنبال عطری برای همسرتون هستید، این ادکلن را انتخاب کنید. این ادکلن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مردان با هر نوع شخصیتی می باشد. مانند بسیاری از عطرهای دیگر حس طراوت نسیم و خنکی کنار دریا را منتقل می کند .

۲ Davidoff Cool Water

ادکلن دیویدوف کول واتر

این ادکلن دارای قوی ترین بو برای مردان می باشد و غیر منصفانه بود اگر آن را در این لیست قرار نمی دادیم.  حس نسیم تازه دریا را منتقل میکند و نمایانگر حس خنکای اقیانوس است . این ادکلن بسیار جذاب است و همه را به سمت شما جذب میکند.

۱ Lacoste Noir

ادکلن لاکوست نویر

اولین ادکلن در این لیست است که عطر گرمای تابستان را منتقل می کند. برای مردان ورزشکار بسیار مناسب است.